onsdag 5 augusti 2009

Då var semestern...

...slut för denna gång, ett år framför sig att slava för er skattebetalare.. får ångest av bara tanken ska genast lägga in om lite mer semester.
Jag har iallafall haft en riktigt bra sommar, 2 veckor sol och 3 veckor regn inte illa för att bara ha varit i Sverige. Jag har hunnit med familjesemester, en helt underbar tjejresa med mina underbara vänner Katja o Petra, dessutom har jag hittat en man (eller mannagryn kanske för han är ju ett par år yngre:) tyvärr ingen bilmekaniker utan en biltvättare med ett hysteriskt bilintresse, så det känns som jag är på rätt spår, dessutom behandlar han mig som jag vore guds gåva till mannen, helt underbart, han är underbar, jag tror jag är kär..... jo vid närmare eftertanke är jag det......

3 kommentarer:

Martina sa...

Nämen! Ojojo.. tell me more, tell me more... hoho :P

Gilla Yoga sa...

Du är värd varje drottninglik behandling du kan få, fina fina kompis! Jag ser fram emot en presentation

Kram!

Jörgen sa...

Lövly lövly....