söndag 16 augusti 2009

Vad är det..

...för fel på mig, när jag äntligen hittat lyckan krossar jag den på en sekund. Nu är jag nog olyckligast i världen. Min ( nu han ju inte min längre) underbara man har dumpat mig, och här sitter jag och kan inte annat än gråta.
Undra vad jag har med mig när jag kan umgås med en man i ett år som behandlar mig som skit och sen när jag träffar en som behandlar mig som en prinsessa, då behandlar jag honom som skit...... Petra vad tror du? Har jag behov av att straffa mig själv men varför jag har väl inte gjort något jag behöver straffas för.
Claes kom tillbaka

4 kommentarer:

Martina sa...

Men, vad är det som har hänt??

Sara sa...

Skickar en värmande kram till dig! Kram sara

Martina sa...

Tårarna är svåra att hålla inne med, och det ska du inte heller.

Puss och kram till dig goding!

Anonym sa...

Men hjärtat! Jag finns här om du vill komma ner! 1000000 kramar!'
/Ruddan