måndag 13 juli 2009

Äntligen..

..Noah är feberfri, han klarade sig utan penicillin denna gång, bra jobbat. Han är inte finne för inte. Nu är vi i Bokenäs, hela familjen Wahlin, hela singelfamiljen (stavningsprogrammet föreslår snigelfamiljen, bra förslag för vi gör inte för mycket) Wahlin, om man nu ska vara singel så varför inte gå ihop en hel familj och vara det samtidigt, ganska praktiskt. Mamma fixar maten, Pär fixar stuga och själv behöver jag bara vara.... ganska gott liv faktiskt, om nu bara solen börjar skina så jag slipper se grå ut så vore det perfekt.....

3 kommentarer:

Jörgen sa...

Solen kommer snart, jag lovar.

Gilla Yoga sa...

Framför allt måste solen dyka upp så du får använda din bikini! Vem vet, kanke dyker det upp någon snygg singel (eller snigel – vilket du helst vill ha) och då gäller det att vara beredd!

Martina sa...

Tjoho! Låter som att du har det väldigt bra trots det lite sämre vädret. Det bästa vädret var ju när jag hade semester :P Men hoppas aåklart att det kommer tillbaka.. För jag vill inte heller vara grå :(

Jag håller på att pyssla hemma, köpt upp halva min lön på massa grejer, dock ingen skit!

hej hopp!